dissabte, 13 de novembre del 2010

De peus a terra, el retorn via Hong kong!

De peus a terra

Benvolguts amics i familiars, amb alguns de vosaltres ja hem parlat, com diria el nostre president Companys "Ja sóc aquí!", sí, ja hem tocat de peus a terra tots tres: en Sam, la Dolo i el jet lag dels dallonsis! jeje

Derrotat i només erem a Hong Kong!

El viatge de tornada ha estat dur, ( sort que anar amb Air New Zealand ha sigut tot un encert, hem estat cuasi bé mimats durant tot el trajecte per els assafatus i assafates de cada vol! ) més de trenta-sis hores entre tot, moltes hores de vol, d'estar en els aeroports i de mals pensaments intencionats de voler perdre el vol, no tornar la furgoneta, donar-nos a la fuga i perdre'ns per aquell meravellós país. Aix!

En definitiva, que ha estat gairebé un mes indescriptible durant el que hem donat la volta al món (vam anar per Los Angeles, pel darrera de la vola del món i de nit, i hem tornat per Hong Kong, voltats de xinesos, i més de la meitat del trajecte de dia). Vam agafar el primer vol a Christchurch i el senyor antipàtic del mostrador d'Air New Zealand -potser l'únic de tot el país- no ens va voler deixar pujar a l'avió la quarta maleta, així que vam haver de pagar per facturar-la i això ens va obligar a haver-les de recollir a Londres totes -ens en van perdre una, és la gràcia de tenir temps per perdre als aeroports, que el gastes intentant recuperar una maleta que has perdut- i tornar-les a facturar. Vam fer-nos el pagès i amb British Airways va colar cap a dalt gratis.

Allà, al final i entre les dues illes, hem recorregut 5.954 quilòmetres -una mica més dels planejats-. I ens han sortit, 5 hores de video i tant sols (jejeje) 6.652 fotos, de les que algunes no aprofitarem, però esperem poder-ne fer un bon àlbum de records. Ah! i, malgrat haver-ne de deixar molta en un contenidor, hem tornat amb gairebé 2 quilos de publicitat jajajaja.

La idea de fer el bloc, creiem que va ser del tot encertada per poder compartir amb tots vosaltres el que viviem, per on corriem, i donar-vos a conèixer tota Nova Zelanda desde la nostra particular manera de fer turisme i la nostra prespectiva, cosa que vol dir que algunes de les coses que naltres hem disfrutat, altra gent no ho haurà trobat interessant i al inrevés. El blog no es una guia, es simplement una manera de fer un diari i de transmetre lo viscut als nostres amics i coneguts, i una manera de poder comunicar-nos, ja que el telefon i el movil s'han quedat a casa i el mail a grups no es tant obert com un blog. I un cop més ho repetim: tornarem! ... quan haguem estalviat, per descomptat, perquè el pressupost també té quatre xifres i s'ha enfilat una mica més de l'esperat.

La foto es feta amb la camara sobre les sabatilles i jo resant perque l'onada no arribés abans que jo a la camara!
Gràcies a tots per seguir-nos, per animar-nos i per recolzar-nos en aquest viatge tant especial. Si mai hi voleu anar i estar un mes sense veure la tele ( no hi ha temps! ), ja sabeu on heu de picar! Una abraçada des de terres catalanes, i ens anem veient!

Sam i Dolo

1. Gràcies per compartir amb nosaltres el vostre meravellós viatge! Ben retornats! Petons!

2. No tenia cap dubte que us encantaria el país!!! M'alegro que hàgiu disfrutat tant i que hàgiu aguantat el viatge de tornada (et pots imaginar la mandrota que em fa).

Apa, ja podeu muntar un gran àlbum!!! Segur que us hi podreu lluir.

CU soon

3. Bentornats!
    M'ho he passat pipa seguint-vos a través del Google Earth. Se m'ha fet curt, tant o més que a vosaltres.
    Merci compartir-ho a través del bloc!

4. Gràcies Joan, gràcies Edu, gràcies Txell, gràcies a tots també per seguir-nos, ha estat la manera més còmode de compartir-ho amb tots vosaltres.
    Avui ja tornem al dia a dia, i de moment, ja hem passat mala nit amb el ditxós jet lag, però c'est la vie! i la vida continua :)
    ja mirarem de posar més fotos, les estem reduint totes per anar-ne penjant alguna més i fer més ampli l'àlbum.
    Una abraçada a tots i ens anem veient.