diumenge, 22 de juny del 2014

Peninsula de Inishowen,tornem a les pedres i les entrades de mar

Avui fem la crónica desde dins el llit........i es que, fa fresqueta, anem reescalfats de les soleiades de dies anteriors i la temperatura i l'airet........recoi, pell de gallina!
Vistes desde la nostra habitació
Avui hem fet la peninsula que teniem sobre el poble on tenim el B&B amb vistes, per tant, hem sortit desde Burnfoot, per anar cap a Buncrana, per allà anar cap al Dunree Head i el Dunree Fort, un fort que ha passat per mans irlandeses, angleses, irlandeses, angleses, i altre cop i de moment...........irlandeses.Desde allí veiem el tram de costa on erem ahir fent fotos!
Dalt del penyasegat hi ha el rasant del 1er tram que vam veure ahir

Fort Dunree
Desde allà, hem anat al Gap of Mamore...........un turonet d'uns 400metres, que es pugen en una sola recta...i es baixen en una successió boja de revolts.........tot ple de sotracs i monocarril, es clar!Ara,això si........les vistes eren genials!

Lenan Head
Llavors hem anat fins al Lenan Head, a fer fotos i hem seguit direcció Carn Domhnach ( i es l'únic nom en celtic que he posat ) i hem seguit cap a Malin, per anar a la Five Fingers Strand......el nom molava, per tant, algo interessant hauria de tenir........

Tot Seguit, després de la caminadeta per la platja, hem seguit cap al Malin Head, la punta mes al nord de l'illa.Altre caminadeta pel voltants del far, fotos de pedres, floretes i demes fauna i tornem-hi!

Hem desfet un tros de ruta, per tornar a Malin, on hem comprat jalancia i hem baixat cap a Moville, on hem dinat, tot veient el far i el llac Foyle, que no es un llac, sino una entrada de mar amb la boca molt estreta.Per cert, a Moville hi ha un caminet asfaltat al costat del mar, per fer-hi una passejada ben maca!
Acabats de dinar, hem decidit anar a Derry, on hem passat la tarda, hem passejat pel centre, pel costat del riu Foyle, hem fet fotos, hem passejat per la muralla de la ciutat,etc....

Al final estavem bastant cansats, cremats,i una mica trinxadillos, i hem tornat cap al nostre B&B amb vistes, que no hi havia ningú i hem pogut descansar una estona, llegir revistes comprades de cotxes i ni estrenades, etc.......... i ara, ben dutxadets i descansats, aqui estem, a les 10 de la nit, una claror que semblen les 8 del vespre d'allí, i una temperatura d'uns 14 graus, que amb l'airet fins i tot semblen menys........